Returnare Produse

ARS REGIA SRL (ARS REGIA = compania care administreaza site-ul) doreste sa isi multumeasca toti clientii in procent de 100%. Stim ca acest obiectiv este greu de atins si ca vor exista clienti care vor dori sa restituie produsele cumparate de la noi. Intelegem si respectam acest lucru si dorim sa venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele legal.

Conditiile legale in care puteti returna produsele sunt:

1. Renuntarea la produsele cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta, in termen de 14 zile calendaristice (cf. OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative). Produsele se returneaza la adresa sediului social al ARS REGIA (Popesti Leordeni, str. Splaiul Unirii, nr.9, bl.3, sc.A, ap.68, cam.15, judetul Ilfov). Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea contravalorii produsului (exceptie cheltuiala cu transportul) intr-un interval de timp de 30 zile calendaristice de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati. Cheltuielile de returnare (doar prin curier rapid) a produsului/produselor sunt in sarcina cumparatorului.

2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei.

 
Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa ARS REGIA (telefon: +40 751.51.31.06, email: arsregiaro@gmail.com) si vom inlocui sau repara produsul. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur. Returul acestor produse se accepta daca si numai daca se realizeaza prin firma de curierat rapid FAN COURIER, cu plata la destinatar. Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru, preferabil in scris (tel: 0751.51.31.06, email: arsregiaro@gmail.com) si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de ARS REGIA. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

3. Produse livrate gresit sau care nu corespund specificatiilor de pe site

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat, va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Returul acestor produse se accepta daca si numai daca se realizeaza prin firma de curierat rapid FAN COURIER, cu plata la destinatar. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de ARS REGIA. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Va rugam sa completati pentru acest lucru Formularul de Retur. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de ARS REGIA.

4. Produse livrate gresit, la recomandarea vanzatorului

Exista produse realizate pe un model diferit fata de cel standard si/sau similare produselor comandate. In cadrul discutiei telefonice pentru confirmarea comenzii, vanzatorii ARS REGIA pot sa recomande un alt produs fata de cel comandat, in functie de detaliile primite de la client. In cazul in care, la recomandarea vanzatorului, ati primit un produs necorespunzator care nu se preteaza dorintei dvs., acest produs il puteti returna fara a suporta cheltuielile de transport cu returul. In cazul in care primiti un astfel de produs, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa ARS REGIA (telefon: +40 751.51.31.06, email: arsregiaro@gmail.com) si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Returul acestor produse se accepta daca si numai daca se realizeaza prin firma de curierat rapid FAN COURIER, cu plata la destinatar. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de ARS REGIA. In acest caz, aveti posibilitatea de a solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de ARS REGIA.

Returnarea produselor alimentare

Conform Ordonantei Guvernului 130/2000, Art. 12. - Dispozitiile art. 3-4, ale art. 7-10 si ale art. 11 alin. (1) returnarea produselor NU se aplica in cazul vanzarii de produse alimentare, de bauturi sau de produse de uz curent utilizate in gospodarie, livrate de catre comerciant la domiciliul, resedinta sau la locul de munca al consumatorului sau ridicate de client de la sediul curierilor (firme partenere ARS REGIA).

Sunt exceptate de la dreptul de retragere din contract:

1. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid (art. 16, lit.d);

2. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator (art 16, lit.e);

Astfel, produsele cosmetice si de igiena returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare sau sigiliul, daca acesta exista), cu toate accesoriile aferente, fara a prezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produselor cat si al accesoriilor (cutii, ambalaje suplimentare), cu etichetele intacte si toate documentele originale care le-au insotit (ex: instructiunile de utilizare, factura).

In cazuri exceptionale, putem accepta returnarea produselor alimentare, cu conditia ca acestea sa nu fie desigilate din ambalajul original, iar ambalajul exterior sa nu fie deteriorat. Pentru returnarea acestor produse, va rugam sa ne contactati in termen de 48 de ore de la primirea coletului pentru a discuta posibilitatea acceptarii returului la tel: 0751.51.31.06.

Returnarea accesoriilor si altor produse non-alimentare

In conformitate cu legislatia in vigoare, consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. Clientii nostri pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

Conditia acceptarii returului este ca produsele sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate (sa nu fie deteriorate, sa prezinte semne de utilizare, sa aiba toate etichetele intacte).

ARS REGIA SRL va inapoia contravaloarea produselor comandate in cel mult 30 zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Pasii de urmat pentru returnarea produsului:

1. Completati formularul de retur – acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt Returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.

2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati – produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!

3. In colet adaugati – talonul de garantie (unde este cazul) si factura primita odata cu produsul

4. Trimiteti cu o firma de curierat rapid coletul cu produsele catre sediul ARS REGIA – Popesti Leordeni, Splaiul Unirii, nr.9, bl.3, sc.A, ap.68, Ilfov, România.

ATENTIE: Informatii suplimentare despre RETURUL produselor cumparate

NU primim retururi prin Posta Romana! Va rugam urmariti traseul coletului dvs. (expediat prin curier) pentru a fi sigur/a ca acesta a ajuns la sediul ARS REGIA!

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client conform legii (daca nu este altfel specificat in acest document).

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 30 zile calendaristice de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur, conform legii.

Important:

Produsele returnate, cat si ambalajul lor (unde este cazul) trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii.

Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru repararea sa (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.

Clientul poate denunta unilateral contractul cu ARS REGIA fara a invoca un motiv, in termen de 14 zile calendaristice (cf. OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative), numai in scris si poate returna produsul (produsele) in acelasi termen de 14 zile.

Produsele se returneaza la adresa sediului social al ARS REGIA ( Popesti Leordeni, Splaiul Unirii, nr.9, bl.3, sc.A, ap.68, Ilfov, România ), prin curier rapid.

Astfel, produsele cumparate de pe site-urile administrate de ARS REGIA SRL pot fi returnate conform legii, in 14 zile calendaristice de la primirea lor prin curier.

Inainte de returnarea produsului, este obligatoriu sa completati formularul de retur de pe site si sa anuntati telefonic (0751.51.31.06) sau pe email (arsregiaro@gmail.com) intentia de a returna un produs/mai multe produse.

Produsul va fi returnat doar daca este in conditii perfecte, nefolosit, nepurtat, neuzat, zgariat etc, in ambalajul original, cu accesoriile aferente.

ATENTIE: – produsele returnate trebuie reambalate, astfel incat ambalajul initial sa fie in stare perfecta. In caz contrar, daca produsele nu sunt ambalate corespunzator, ele pot fi reexpediate clientului, acesta suportand costul transportului.

De asemenea, NU se accepta pentru returnare produsele care au fost folosite si/sau purtate si nici produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

Produsele trebuie returnate prin curier rapid. NU acceptam retururi prin Posta Romana! Coletele NU vor fi ridicate de la Posta. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului.

ARS REGIA va inapoia contravaloarea produsului/produselor comandate (exceptie cheltuiala cu transportul), in cel mult 30 de zile calendaristice de la data primirii returului.

Cheltuielile de returnare a produsului/produselor sunt in sarcina cumparatorului.

Administratorul ARS REGIA SRL face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor de pe site-urile administrate, insa uneori acestea pot contine inadvertente (specificatiile sau pretul produselor modificate de catre producator fara preaviz sau viciate de erori de operare).

ATENTIE: fotografiile au caracter informativ si pot contine accesorii care nu sunt incluse in pachetele standard, cititi cu atentie descrierea produselor si continutul pachetului pe care urmeaza sa-l primiti.

La primire, ARS REGIA (prin administrator) va verifica coletul returnat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare.

Conform legii, ARS REGIA SRL va inapoia contravaloarea produselor returnate (exclusiv taxele de transport) in cel mult 30 de zile calendaristice de la data denuntarii, prin transfer bancar, in contul specificat de client in cererea de returnare.

Daca nu ati reusit sa rezolvati una dintre problemele dvs. cu unul dintre consultantii vanzari ARS REGIA SRL, pe telefon sau email, pentru conciliere rapida sunati la tel: 0751.51.31.06 sau trimiteti mail la : arsregiaro@gmail.com

Pentru orice sesizare sau reclamatie ne puteti contacta telefonic la numarul 0751.51.31.06 sau pe email la arsregiaro@gmail.com . Orice conflict aparut între SC ARS REGIA SRL si clienti se incearca a fi rezolvat pe cale amiabila prin intelegere intre cele doua parti. In cazul in care concilierea amiabila nu este posibila se vor aplica prevederile legale romanesti din acest domeniu, iar solutionarea conflictelor este de compententa instantelor romanesti.

Informaţii Comanda

Nume:* Prenume:* E-Mail:* Telefon:* IBAN*
ID Comandă:* Data Comandă:

Informaţii Produs & Motivul Returnări

Nume Produs:*
Cod Produs:*
Cantitate:

Motivul Returnări:*

Produsul este Deschis:



Defecte sau alte Detalii:
Introdu codul in căsuţa urmatoare: